Рецензії на наскрізні програми практик
Навчальна практика є продовженням навчального процесу. Завданням практики є ознайомлення здобувачів освіти зі специфікою майбутнього фаху, отримання первинних професійних умінь і навичок із загально-професійних та спеціальних дисциплін.
Навчальна практика проводиться після отримання здобувачами освіти відповідних знань зі спеціальних дисциплін на базі навчальних спеціалізованих лабораторій та кабінетів практичного навчання.
Навчальна практика з екології
Проходження навчальної практики з екології сформує у здобувачів освіти навички проводити аналіз матеріальних потоків речовин в лісових екосистемах, визначати кількість вуглекислого газу та води, що поглинаються лісовини екосистемами та кількості кисню, що виділяється цією екосистемою.; визначати види рослин/тварин, їх умов існування; особливостей організму, які забезпечують пристосовуваність до відповідного середовища існування; переваг, які набули рослини або тварини з появою названих пристосувань складати номенклатуру справ та готувати документи для подальшого зберігання та використання; визначати сукупну дію екологічних факторів на розвиток рослинних організмів.встановлювати лімітуючі абіотичні фактори; визначати зони оптимуму для рослин; проводити опис видового складу фітоценозу; визначати забруднення атмосфери при спалюванні різних видів палива; визначати якість води за допомогою органолептичних показників; визначати антропогенне порушення грунтів.
Навчальна практика з хімічного аналізу
Метою проведення навчальної практики з хімічного аналізу є поглиблення навичок з кількісного та якісного аналізу, а також набуття прийомів та навичок з використання лабораторного обладнання.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProId9da4ede2ab
Навчальна практика з ґрунтознавства
Основними завданнями навчальної практики з ґрунтознавства є: закріплення теоретичних знань, отриманих в процесі навчання; вивчення основних видів правил проведення обстеження, визначення механічного складу грунтів в польових умовах; вивчення правил закладання грунтового розрізу та складання грунтових карт; отримати навички розробки комплексу заходів щодо покращення грунтів та їх захисту від ерозії.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProId8c5eb3e34c
Навчальна практика з геології
При проходженні навчальної практики з геології здобувачі освіт зможуть опанувати методики комплексного дослідження геологічних, стратиграфічних, геоморфологічних показників території; вивчити вплив окремих екзогенних процесів на генезис, властивості та морфологічні ознаки окремих ґрунтоутворюючих порід, провести спостереження за змінами навколишнього середовища, його деградацію внаслідок господарської діяльності людей.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProIda3bf966fc4
Навчальна практика з гідрології
При проходженні навчальної практики з гідрології відбувається формування знань, які пов’язанні з гідрологічними об’єктами: річками, підземними водами, озерами; проведенням основних гідрологічних спостережень в різних умовах, з первинною обробкою та аналізом матеріалів спостереження.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProIded854385cd
Навчальна практика з моніторингу довкілля
Проходження здобувачами освіти навчальної практики з моніторингу довкілля сприяє формуванню умінь та практичних навичок оцінки екологічного навантаження в зоні впливу техногенних викидів та скидів, комплексної оцінки якості навколишнього середовища.
Навчальна практика Робоча професія «Лаборант хімічного аналізу»
Метою навчальної практики «Робоча професія Лаборант хімічного аналізу» є формування професійних знань, вмінь та навиків роботи лаборанта в хімічній лабораторії (з хімічними реактивами та обладнанням, організація проведення хімічного експерименту з реальними об'єктами), а також формування вміння виконувати етапи наукового дослідження: підготовка хімічного обладнання та стандартизація мірного посуду, проведення розрахунків для приготування розчинів та їх приготування, зважування, перегонки рідини та сушіння.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProId30ba2af508
Навчальна практика з методів вимірювання параметрів навколишнього середовища
Основними завданнями навчальної практики є: навчитися користуватись відповідними приладами та допоміжним обладнанням при проведенні аналізів; ознайомитися з основними характеристиками, які визначають застосування певного методу аналізу для визначення вмісту забруднюючих речовин; навчитися на основі отриманих результатів досліджень, виявляти рівень забруднення довкілля.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProId9583a28f2e
Навчальна практика з комп’ютерної обробки екологічної інформації
Метою навчальної практики з комп’ютерної обробки екологічної інформації є формування у здобувачів освіти базових знань та знайомство з операційною системою, сервісними програмами, браузерами, з текстовими, табличними, графічними процесорами при вирішенні задач з профілю майбутньої спеціальності.
http://bdkpbkt.org.ua/pract-edu-opp-101#sigProIdd11054a066
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА
Завданням виробничої практики є ознайомлення здобувачів фахової передвищої освіти із специфікою майбутньої спеціальності, отримання первинних професійних умінь і навичок із загально-професійних і спеціальних дисциплін, передбачених навчальним планом.
Виробнича практика з спеціальності 101 «Екологія» включає в себе технологічну та переддипломну практику.
Виробнича технологічна практика
Метою виробничої технологічної практики є закріплення та прикладне застосування набутих знань, набуття здобувачами фахової передвищої освіти професійних практичних навичок з екологічних аспектів господарської діяльності, проведення екологічних спостережень і обробки отриманих результатів.
Переддипломна практика
Метою проходження практики є поглиблення та закріплення теоретичних знань і набуття необхідних практичних навичок і досвіду роботи в галузі екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування, глибоке осмислення професійних питань щодо зменшення рівня антропогенного впливу на природне середовище, розробки ефективних природоохоронних заходів, а також вміння розв’язувати практичні завдання та розробляти наукові рекомендації щодо забезпечення сталого розвитку та екологічної безпеки довкілля з урахуванням регіональних пріоритетів територій.
Відгуки про проходження практики