![]() |
ІЛМАЗ АЛЛА ФЕДОРІВНА – ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ КОЛЕДЖУ Освіта: 2023-2025 рр. – Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, спеціальність «Практична психологія», кваліфікація «Практичний психолог». Тел. 093 942 1607
|
До складу психологічної служби коледжу входить практичний психолог та соціальний педагог закладу освіти.
Практичний психолог здійснює психологічне забезпечення освітнього процесу в закладі освіти. Соціально-педагогічний патронаж здійснює соціальний педагог.
Психологічна служба надає якісну сучасну психологічну та соціально-педагогічну допомогу студентам, викладачам, батькам та співробітникам коледжу.
Завдання психологічної служби:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями;
- сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної й соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Мета діяльності психологічної служби:
- сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти; - охорона психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Напрями діяльності працівників психологічної служби:
- діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
- профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
- корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
- навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
- консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
- зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
- просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.
Практичний психолог коледжу здійснює:
- психологічне забезпечення освітнього процесу;
- психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
- психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
- консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
- роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.
Практичний психолог коледжу сприяє:
- формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
- профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
- формуванню соціально комунікативної компетентності обдарованих дітей;
- попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
- формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
- формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
- попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
- формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.
Напрямки роботи:
- проведення тренінгів, семінарів, годин спілкування;
- надання індивідуальних та групових консультацій;
- проведення анкетувань, тестувань;
- співпраця з сектором Білгород -Дністровського районного відділу поліції, Білгород-Дністровським районним управлінням ГУ ДСНС України в Одеській області, Службами у справах дітей, Центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
- участь у фахових семінарах, конференціях, методоб’єднаннях.
Принципи роботи:
- конфіденційність;
- толерантність;
- відповідальність;
- захист інтересів клієнта;
- почуття емпатії;
- партнерські відносини.
Типові запити при зверненні до психолога:
- ускладнення в стосунках, конфлікти;
- невпевненість, надмірна тривожність у спілкуванні, в навчальному процесі;
- «не розуміння себе», «втрата орієнтирів», пошук «правильного» рішення;
- переживання втрати близької людини, нерозділене кохання;
- подолання стресів, саморегуляція;
- самопізнання і розвиток здібностей.
Якщо Ви відчуваєте складнощі з адаптацією до нового середовища, напруження, тривожність, втому, труднощі у спілкуванні або навчанні, бажаєте отримати підтримку чи рекомендації, Ви завжди можете звернутися до практичного психолога коледжу за адресою: вул. Незалежності, 10-В, м. Білгород-Дністровський, кабінет психолога.


План роботи на 2025-2026 навчальний рік
Нормативно-правові документи
Рекомендації практичного психолога для студентів коледжу
Рекомендації викладачам
Рекомендації батькам від практичного психолога коледжу
Обов'язки соціального педагога та психолога
